Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πληροφορική - Γυμνάσιο - Λύκειο
Μενού
Αρχική
ΔΙΑΦΟΡΑ
Α΄ Γυμνασίου
Κεφάλαιο 1 – Βασικές έννοιες Πληροφορικής
Κεφάλαιο 2 – Το Υλικό του Υπολογιστή
Λογισμικό Υπολογιστή
Κεφάλαιο 3 – Εργονομία
Προγραμματίζω υπολογιστικές συσκευές και ρομποτικά συστήματα
Β΄ Γυμνασίου
Κεφάλαιο 1 – Ψηφιακός Κόσμος
Κεφάλαιο 2 – Το Εσωτερικό του Υπολογιστή
Κεφάλαιο 3 – Πολυμέσα
Α΄ Λυκείου
Κεφάλαιο 7 – Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα
7.1 Προγραμματισμός εφαρμογών για φορητές συσκευές
Φύλλο Εργασίας 1-Αpp Inventor
Φύλλο Εργασίας 2-App Inventor
Φύλλο Εργασίας 3-App Inventor
Φύλλο Εργασίας 4-App Inventor
7.2 Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός σε 3D περιβάλλον
Φύλλο Εργασίας 1-Alice 3D
Φύλλο Εργασίας 2-Alice 3D
Φύλλο Εργασίας 3-Alice 3D
Φύλλο Εργασίας 4-Alice 3D
Φύλλο Εργασίας 5-Alice 3D
Κεφάλαιο 9-Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0
9.3 Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0
Παρουσίαση Web 2.0
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 – Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
10.1
Υπηρεσίες
Διαδικτύου
10.2
Ο παγκόσμιος ιστός,
υπηρεσίες και
εφαρμογές
Διαδικτύου
Δημιουργία Blog
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11 – Εισαγωγή στην HTML
11.1 Εισαγωγή στην HTML
11.2 Η HTML5-11.3 Ενσωμάτωση (embedding)
11.4 Καθορίζοντας
την εμφάνιση – CSS
Κεφάλαιο 13-Εφαρμογές Νέφους
Κεφάλαιο 14.2 -Επικοινωνία και Συνεργασία από απόσταση
Κεφάλαιο 15-Κοινωνικά Δίκτυα
Κεφάλαιο 16-Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο
Β’ Λυκείου
Κεφάλαιο 1.1
Κεφάλαιο 2.1. Πρόβλημα
Κεφάλαιο 2.2
Αλγόριθμοι
Κεφάλαιο 2.2 – Σελ. 31-41
ΥΛΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Κεφάλαιο 3
Γ’ Λυκείου
Κεφ. 1 – Ανάλυση Προβλήματος & Κεφ. 4.1
Κεφ. 2.1 – 2.2 – 2.3
Κεφ. 6
Κεφ. 7 και 2.4.1 και Λογικές εκφράσεις
Κεφ. 2 / Κεφ. 8 Δομή Επιλογής
Κεφ.2 /Κεφ. 8 Δομή επανάληψης
Διαίρει και Βασίλευε
Κεφ. 3 & 9 – Δομές Δεδομένων και Πίνακες
Κεφάλαιο 9-Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0